Dle objednaného zboží Vám balík doveze přepravní služba DPD, GLS nebo Fofr.
• Expedice balíků probíhá ve všední dny od 9:00 do 15:30. Čas se může lišit.
• Při expedici z našeho skladu Vám bude zaslána informační sms a e-mail.
• Doručení balíků probíhá následující pracovní den po expedici.
• Doručování probíhá ve všední dny přibližně v časech 8:00-16:00. Tento čas se liší v jednotlivých lokalitách.
• Bohužel prodejce nemůže zařídit aby se k Vám rozvoz dostal v přesný čas.
• Na depu je možno si vyžádat telefonický kontakt na řidiče a s tím se pak dohodnout na místě a čase předání.
• V případě, že nebudete na místě zastižen(a), budete telefonicky kontaktován)a) o uložení zásilky na nejbližším depu. S dopravcem se dohodnete na opětovném doručení zásilky.
• Pokud se však s dopravcem nedohodnete na termínu dalšího doručení do 7mi dnů, bude zásilka označena jako nevyzvednutá a vrácena zpět na naši adresu.
• Při problému s dopravou se můžete obrátit na naši e-mailovou adresu info@e-spani.cz nebo telefon (608 602 707)
Převzetí a reklamace:
Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody.
Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.